1975 m. UNESCO paskelbė spalio 1-ąją Tarptautine muzikos diena, o mūsų darželis šią progą paminėjo organizuodamas Tarptautinę muzikos savaitę. Visą savaitę vaikai turėjo galimybę susipažinti su skirtingais pasaulio žemynais, valstybėmis ir jų muzikine kultūra. Kiekvieną dieną vaikai išmoko naujų dalykų apie tam tikrą žemyną, aptarė būdingus bruožus, tradicijas, miestus, kalbas, instrumentus bei išbandė šokius ir dainas.
1 diena: Azija – Izraelis Pirmąją dieną vaikai buvo supažindinti su Izraeliu ir hebrajų kalba. Jie išmoko pasisveikinti ir atsisveikinti hebrajų kalba („Šalom”) bei sužinojo, kad žydai Naujus metus švenčia rudenį, o per šią šventę tradiciškai valgomi obuoliai su medumi. Vaikai vartė knygeles hebrajų kalba ir sužinojo, kad šios knygos yra vartomos atvirkščiai, o žodžiai skaitomi iš dešinės į kairę. Taip pat jie dainavo tradicinę žydų dainą „Hevenu Shalom Aleichem“ ir turėjo galimybę išbandyti tradicinį būgną – darbuką, kiekvienas galėjo prie jo prisiliesti ir išgirsti jo garsus.
2 diena: Europa – Lietuva Antrąją dieną buvo skirta Europai, o ypač Lietuvos liaudies papročiams. Vaikai prisiminė, kokie yra pagrindiniai Lietuvos simboliai: vėliava, herbas, Gedimino bokštas. Jie taip pat pamatė ir išgirdo liaudies instrumentus – skrabalius, molinukus, birbynę, kankles ir skudučius. Vėliau dainavo ir šoko tradicinę lietuvišką dainą „Šiaudų batai“.
3 diena: Afrika – Zanzibaras Trečiąją dieną vaikai gilinosi į Afrikos žemyną ir jo gamtą. Muzikos mokytoja pasidalino savo įspūdžiais iš kelionės į Zanzibarą, kur ji susipažino su vietos muzika ir tradicijomis. Vaikai mokėsi apie Afrikos gyvūnus, išbandė įvairius muzikinius instrumentus – ksilofonus ir djembe būgnus. Jie sužinojo, kaip pasisveikinti svahili kalba („Jambo“), ir išmoko kelias kitas svarbias frazes, tokias kaip „Hakuna Matata“ („nėra problemų“), „Pole Pole“ („pamažu“) ir „Mambo“ („kaip sekasi?“). Vaikai taip pat dainavo Afrikos dainą „Jambo Bwana“ ir pritarė sau pasigamintais instrumentais iš antrinių žaliavų.
4 diena: Amerika – Šiaurė ir Pietūs Ketvirtąją dieną vaikai susipažino su Šiaurės ir Pietų Amerika. Jie aptarė šių žemynų skirtumus ir kultūrą. Vaikai išgirdo apie džiazo muzikos šaknis Šiaurės Amerikoje, o šokdami susipažino su regtaimo ir sambos ritmais.
Vaikai visą savaitę dalyvavo muzikinėje veikloje, grodami muzikiniais instrumentais, kuriuos jie patys sukūrė iš antrinių žaliavų. Tai leido jiems ne tik kūrybiškai įsitraukti į muzikinį ugdymą, bet ir prisidėti prie tvarumo idėjų.